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Bereichsspezifisches Management

29  Treffer  für „Business & economics“


    Grantham Sustainable Business Strategy

    Analysis, Choice and Implementation
    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-071818-8
    Medium: Buch
    44,95 € (inkl. MwSt.)
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    Ru Yun Pan / Lojacono Resilience of Luxury Companies in Times of Change

    1. Auflage 2021
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-076071-2
    Medium: Buch
    119,95 € (inkl. MwSt.)
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    Johnsson / Soininen How to create high-performing innovation teams

    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-073711-0
    Medium: Buch
    39,95 € (inkl. MwSt.)
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    Graf International marketing in times of sustainability and digitalization

    1. Auflage 2023
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-077222-7
    Medium: Buch
    34,95 € (inkl. MwSt.)
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    Joy The Future of Luxury Brands

    Artification and Sustainability
    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-073761-5
    Medium: Buch
    51,95 € (inkl. MwSt.)
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    Al-Sadik-Lowinski Alpha Males and Alpha Females

    Male executives from around the world on how to increase gender diversity in senior management
    1. Auflage 2023
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-116942-2
    Medium: Buch
    24,95 € (inkl. MwSt.)
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    Ronteau / Trabucchi / Muzellec Digital Business Models

    The New Value Creation and Capture Mechanisms of the 21st Century
    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-076241-9
    Medium: Buch
    44,95 € (inkl. MwSt.)
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    Bennett / Zinkin Criminality and Business Strategy

    Similarities and Differences
    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-071189-9
    Medium: Buch
    39,95 € (inkl. MwSt.)
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    Bennett / Zinkin The Principles and Practice of Effective Leadership

    1. Auflage 2021
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-070780-9
    Medium: Buch
    34,95 € (inkl. MwSt.)
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    Silkoset Pricing

    A Guide to Pricing Decisions
    1. Auflage 2023
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-099833-7
    Medium: Buch
    34,95 € (inkl. MwSt.)
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    Packard Entrepreneurial Valuation

    An Entrepreneur’s Guide to Getting into the Minds of Customers
    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-075067-6
    Medium: Buch
    39,95 € (inkl. MwSt.)
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    Deters Analytics and Intuition in the Process of Selecting Talent

    A Holistic Approach
    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-099273-1
    Medium: Buch
    54,95 € (inkl. MwSt.)
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    Al-Sadik-Lowinski Women in Top management

    Role Models from around the Globe share their Paths to success
    1. Auflage 2020
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-071503-3
    Medium: Buch
    29,95 € (inkl. MwSt.)
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    De Cremer On the Emergence and Understanding of Asian Global Leadership

    1. Auflage 2021
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-067194-0
    Medium: Buch
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    Rudolph / Bischof Consumer Goods Subscriptions

    How to Win in Retail in the 21st Century
    1. Auflage 2021
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-073511-6
    Medium: Buch
    29,95 € (inkl. MwSt.)
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    Smith / Williams Brand Fusion

    Purpose-driven brand strategy
    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-071834-8
    Medium: Buch
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    Maurya / Munoz / Gaur Disruptive Technologies in International Business

    Challenges and Opportunities for Emerging Markets
    1. Auflage 2023
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-073859-9
    Medium: Buch
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    Zinkin / Bennett The Challenge of Leading an Ethical and Successful Organization

    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-078081-9
    Medium: Buch
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    Vandeput Inventory Optimization

    Models and Simulations
    1. Auflage 2020
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-067391-3
    Medium: Buch
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    Vandeput Data Science for Supply Chain Forecasting

    2. Auflage 2021
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-067110-0
    Medium: Buch
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    McGuire / Germain Leadership in a Post-COVID Pandemic World

    1. Auflage 2023
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-079853-1
    Medium: Buch
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    van Biljon Innovation for Value and Mission

    An Introduction to Innovation Management and Policy
    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-071103-5
    Medium: Buch
    34,95 € (inkl. MwSt.)
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    Glowik Market Entry Strategies

    Internationalization Theories, Concepts and Cases
    3rd completely revised and updated Auflage
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-065067-9
    Medium: Buch
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    Spillane / Joullié Overcoming Managerialism

    Power, Authority and Rhetoric at Work
    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-075816-0
    Medium: Buch
    104,95 € (inkl. MwSt.)
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    Strong Ethical Approaches to Marketing

    Positive Contributions to Society
    1. Auflage 2021
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-065565-0
    Medium: Buch
    104,95 € (inkl. MwSt.)
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