Ergebnisse filtern
-
- 37
-
- 2
- 4
- 29
- 2
-
- 4
- 33
-
- 37
-
- 37
-
- 37
- 37
Internationales Management
-
Rafiki / Hidayat / Ramadani Strategic Islamic Business and Management
Solutions for Sustainability2024Verlag: Springer Nature SwitzerlandISBN: 978-3-031-61777-5Medium: Buch139,09 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Nicolescu / Vaduva / Oprean Romanian Management Theory and Practice
Navigating Digitization and Internationalization in the New Global Economy2025Verlag: Springer Nature SwitzerlandISBN: 978-3-031-60342-6Medium: Buch53,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Cliquet / Hendrikse / Tuunanen Economics and Management of Networks
Franchising, Strategic Alliances, and Cooperatives1. Auflage 2007Verlag: PhysicaISBN: 978-3-7908-1757-7Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Heinecke Success Factors of Regional Strategies for Multinational Corporations
Appropriate Degrees of Management Autonomy and Product Adaptation2011Verlag: Physica-Verlag HDISBN: 978-3-7908-2639-5Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Heinecke Success Factors of Regional Strategies for Multinational Corporations
Appropriate Degrees of Management Autonomy and Product Adaptation2011Verlag: Physica-Verlag HDISBN: 978-3-7908-2831-3Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Grossmann Entrepreneurship in Biotechnology
Managing for Growth from Start-Up to Initial Public Offering2003Verlag: Physica-Verlag HDISBN: 978-3-7908-0033-3Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Hendrikse / Cliquet / Windsperger Networks in International Business
Managing Cooperatives, Franchises and Alliances1. Auflage 2023Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-031-18133-7Medium: Buch171,19 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Lückmann Engagement of Intercultural Project Customers
A Relational Model1. Auflage 2020Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-39484-4Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Lückmann Engagement of Intercultural Project Customers
A Relational Model1. Auflage 2020Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-39487-5Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Dabic / Dabic / Ramadani Women Entrepreneurs in Sub-Saharan Africa
Historical Framework, Ecosystem, and Future Perspectives for the Region1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-98965-1Medium: Buch181,89 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Dabic / Dabic / Ramadani Women Entrepreneurs in Sub-Saharan Africa
Historical Framework, Ecosystem, and Future Perspectives for the Region1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-98968-2Medium: Buch181,89 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Hendrikse / Cliquet / Windsperger Networks in International Business
Managing Cooperatives, Franchises and Alliances1. Auflage 2023Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-031-18136-8Medium: Buch171,19 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Koleša Becoming an International Manager
Identity Work by Managerial International Assignees from Emerging Markets1. Auflage 2021Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-87397-4Medium: Buch139,09 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Koleša Becoming an International Manager
Identity Work by Managerial International Assignees from Emerging Markets1. Auflage 2021Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-87394-3Medium: Buch139,09 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Ilin / Jahn / Devezas Arctic Maritime Logistics
The Potentials and Challenges of the Northern Sea Route1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-92293-1Medium: Buch171,19 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Ilin / Jahn / Devezas Arctic Maritime Logistics
The Potentials and Challenges of the Northern Sea Route1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-92290-0Medium: Buch171,19 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Alserhan / Dana / Ramadani Strategic Islamic Marketing
A Roadmap for Engaging Muslim Consumers1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-98159-4Medium: Buch181,89 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Mishra / Menon / Vinzé Advances in Innovation, Trade and Business
Evidence from Emerging Economies1. Auflage 2021Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-60356-4Medium: Buch160,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Mishra / Menon / Vinzé Advances in Innovation, Trade and Business
Evidence from Emerging Economies1. Auflage 2021Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-60353-3Medium: Buch160,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Dima Doing Business in Europe
Economic Integration Processes, Policies, and the Business EnvironmentSoftcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-10175-6Medium: Buch128,39 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Jafari-Sadeghi / Dana / Amoozad Mahdiraji Empirical International Entrepreneurship
A Handbook of Methods, Approaches, and Applications1. Auflage 2021Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-68974-2Medium: Buch181,89 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Minelgaite / Stangej / Guðmundsdóttir Demystifying Leadership in Iceland
An Inquiry into Cultural, Societal, and Entrepreneurial Uniqueness1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-96043-2Medium: Buch117,69 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Langenberg Guanxi and Business Strategy
Theory and Implications for Multinational Companies in China2007Verlag: Physica-Verlag HDISBN: 978-3-7908-1955-7Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Yüksel / Dincer Strategic Outlook for Innovative Work Behaviours
Interdisciplinary and Multidimensional Perspectives1. Auflage 2020Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-50133-4Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Yüksel / Dincer Strategic Outlook for Innovative Work Behaviours
Interdisciplinary and Multidimensional Perspectives1. Auflage 2020Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-50130-3Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage
Ist Ihr gesuchter Titel nicht Teil der Ergebnisse? Dann nutzen Sie unser Kontaktformular
Bitte ändern Sie das Passwort