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Wirtschaftswissenschaften

13  Treffer  für „Hastings, Gerard“


    Hastings The Marketing Matrix

    How the Corporation Gets Its Power - And How We Can Reclaim It
    1. Auflage 2012
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-67862-9
    Medium: Buch
    46,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hastings Social Marketing

    Why should the devil get all the best tunes?
    1. Auflage 2007
    Verlag: Elsevier Science & Technology
    ISBN: 978-0-7506-8350-0
    Medium: Buch
    42,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hastings Hyperconsumption

    Corporate Marketing vs. the Planet
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-21470-2
    Medium: Buch
    209,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hastings Hyperconsumption

    Corporate Marketing vs. the Planet
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-21464-1
    Medium: Buch
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    Hastings The Marketing Matrix

    How the Corporation Gets Its Power – And How We Can Reclaim It
    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-22891-9
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    74,49 € (inkl. MwSt.)
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    Hastings The Marketing Matrix

    How the Corporation Gets Its Power – And How We Can Reclaim It
    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-136-22892-6
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Hastings The Marketing Matrix

    How the Corporation Gets Its Power - And How We Can Reclaim It
    1. Auflage 2012
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-67861-2
    Medium: Buch
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    Hastings / Domegan Social Marketing

    Principles and Practice for Delivering Global Change
    4. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-05966-2
    Medium: Buch
    283,70 € (inkl. MwSt.)
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    Hastings / Domegan Social Marketing

    Principles and Practice for Delivering Global Change
    4. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-05967-9
    Medium: Buch
    103,00 € (inkl. MwSt.)
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    Hastings / Domegan Social Marketing

    Rebels with a Cause
    3. New Auflage 2017
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-12382-3
    Medium: Buch
    138,50 € (inkl. MwSt.)
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    Evans / Hastings Public Health Branding

    Applying Marketing for Social Change
    Erscheinungsjahr 2008
    Verlag: OUP Oxford
    ISBN: 978-0-19-923713-5
    Medium: Buch
    94,40 € (inkl. MwSt.)
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    Hastings / Angus / Bryant The SAGE Handbook of Social Marketing

    1. Auflage 2011
    Verlag: Sage Publications
    ISBN: 978-1-84920-188-9
    Medium: Buch
    204,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hastings / Angus / Bryant The SAGE Handbook of Social Marketing

    1. Auflage 2011
    Verlag: SAGE Publications
    ISBN: 978-1-4462-5447-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    132,99 € (inkl. MwSt.)
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