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Wirtschaftswissenschaften
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Hastings The Marketing Matrix
How the Corporation Gets Its Power - And How We Can Reclaim It1. Auflage 2012Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-67862-9Medium: Buch46,50 € (inkl. MwSt.)
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Hastings Social Marketing
Why should the devil get all the best tunes?1. Auflage 2007Verlag: Elsevier Science & TechnologyISBN: 978-0-7506-8350-0Medium: Buch42,50 € (inkl. MwSt.)
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Hastings Hyperconsumption
Corporate Marketing vs. the Planet1. Auflage 2022Verlag: RoutledgeISBN: 978-1-032-21470-2Medium: Buch209,50 € (inkl. MwSt.)
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Hastings Hyperconsumption
Corporate Marketing vs. the Planet1. Auflage 2022Verlag: RoutledgeISBN: 978-1-032-21464-1Medium: Buch55,30 € (inkl. MwSt.)
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Hastings The Marketing Matrix
How the Corporation Gets Its Power – And How We Can Reclaim ItErscheinungsjahr 2013Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-1-136-22891-9Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)74,49 € (inkl. MwSt.)
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Hastings The Marketing Matrix
How the Corporation Gets Its Power – And How We Can Reclaim ItErscheinungsjahr 2013Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-1-136-22892-6Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)75,99 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Hastings The Marketing Matrix
How the Corporation Gets Its Power - And How We Can Reclaim It1. Auflage 2012Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-67861-2Medium: Buch136,50 € (inkl. MwSt.)
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Hastings / Domegan Social Marketing
Principles and Practice for Delivering Global Change4. Auflage 2023Verlag: RoutledgeISBN: 978-1-032-05966-2Medium: Buch283,70 € (inkl. MwSt.)
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Hastings / Domegan Social Marketing
Principles and Practice for Delivering Global Change4. Auflage 2023Verlag: RoutledgeISBN: 978-1-032-05967-9Medium: Buch103,00 € (inkl. MwSt.)
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Hastings / Domegan Social Marketing
Rebels with a Cause3. New Auflage 2017Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-1-138-12382-3Medium: Buch138,50 € (inkl. MwSt.)
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Evans / Hastings Public Health Branding
Applying Marketing for Social ChangeErscheinungsjahr 2008Verlag: OUP OxfordISBN: 978-0-19-923713-5Medium: Buch94,40 € (inkl. MwSt.)
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Hastings / Angus / Bryant The SAGE Handbook of Social Marketing
1. Auflage 2011Verlag: Sage PublicationsISBN: 978-1-84920-188-9Medium: Buch204,50 € (inkl. MwSt.)
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Hastings / Angus / Bryant The SAGE Handbook of Social Marketing
1. Auflage 2011Verlag: SAGE PublicationsISBN: 978-1-4462-5447-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)132,99 € (inkl. MwSt.)
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