Buch, Englisch, 360 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
Buch, Englisch, 360 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
Reihe: Routledge Studies in Religion
ISBN: 978-0-367-68221-7
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Zielgruppe
Postgraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Religionssoziologie
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Ideologien
- Geisteswissenschaften Religionswissenschaft Religionswissenschaft Allgemein Religionsgeschichte
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein Politische Globalisierung
Weitere Infos & Material
1 Introduction
2 The Rise of Market Islam I: Islamism, From State Focus to Lifestyle
3 The Rise of Market Islam II: Halalising Islam, From Fashions and Foods to
Finance
4 From Stalin to the Market: Religion in Orthodox-majority Eastern Europe
5 Chinese Revolutions 1 (1898-1978): The Making of Religion
6 Chinese Revolutions 2 (1978-2022): Booming Economy, Booming Religion
7 Conclusion