Gros / Maina / Kinshuk | The Future of Ubiquitous Learning | Buch | 978-3-662-51552-5 | sack.de

Buch, Englisch, 271 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 4918 g

Reihe: Lecture Notes in Educational Technology

Gros / Maina / Kinshuk

The Future of Ubiquitous Learning

Learning Designs for Emerging Pedagogies
Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
ISBN: 978-3-662-51552-5
Verlag: Springer

Learning Designs for Emerging Pedagogies

Buch, Englisch, 271 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 4918 g

Reihe: Lecture Notes in Educational Technology

ISBN: 978-3-662-51552-5
Verlag: Springer


This book explores emerging pedagogical perspectives based on the design of new learning spaces supported by digital technologies and brings together some of the best research in this field. The book is divided into three themes: foundations of emerging pedagogies, learning designs for emerging pedagogies and, adaptive and personalized learning. The chapters provide up-to-date information about new pedagogical proposals, and examples for acquiring the requisite skills to both design and support learning opportunities that improve the potential of available technologies.
Gros / Maina / Kinshuk The Future of Ubiquitous Learning jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


The Dialogue between Emerging Pedagogies and Emerging Technologies.- Heutagogy: A Holistic Framework for Creating 21st Century Self-Determined Learners.- Design for Networked Learning.- Why Do We Want Data for Learning? Learning Analytics and the Laws of Media.- Articulating Personal Pedagogies through Learning Ecologies.- Conceptualisation of Multimodal and Distributed Designs for Learning.- Ecologies of Open Resources and Pedagogies of Abundance.- Educational Design and Construction: Processes and Technologies.- User-Centered Design: Supporting Learning Designs' Versioning in a Community Platform.- The Case for Multiple Representations in the Learning Design Lifecycle.- Measurement of Quality of a Course: Analysis to Analytics.- Modelling Games for Adaptive and Personalized Learning: The A-GREM model.- Personalized Learning for the Developing World: Issues, Constraints and Opportunities.- Understanding Cognitive Profiles in Designing Personalized Learning Environments



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.