Buch, Englisch, 294 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 400 g
Reihe: Palgrave Pocket Consultants
Leveraging the Power and Managing Perils of Social Technologies in Business
Buch, Englisch, 294 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 400 g
Reihe: Palgrave Pocket Consultants
ISBN: 978-1-137-02481-7
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Embracing social technologies at work is not just a blog from the CEO. It is about understanding all the opportunities where social media and technology activities could improve your company from marketing to operations. A practical guide for managers and an informative window into the world of social technologies in business.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Office Management, Büroorganisation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing