Buch, Englisch, 234 Seiten, Format (B × H): 190 mm x 236 mm, Gewicht: 454 g
Buch, Englisch, 234 Seiten, Format (B × H): 190 mm x 236 mm, Gewicht: 454 g
ISBN: 978-0-323-90611-1
Verlag: Elsevier - Health Sciences Division
Zielgruppe
<p>Emergency management professionals; security managers; homeland security directors; corporate communications and PR professionals</p> <p>Students in emergency management and disaster preparedness programs</p>
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Naturgewalten & Katastrophen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Risikomanagement
Weitere Infos & Material
1. Communications: The Critical Function
2. The Changing Media World
3. The "New" Newsroom?
4. Disaster Coverage Past and Present
5. Principles of a Successful Communications Strategy
6. Application of Communications Principles to all Four Phases of Emergency Management
7. Disaster Communications Audiences?
8. How to Adapt to the Changing Media Environment
9. Case Studies
10. Climate Change
11. Communicating During a Public Health Crisis
12. Building an Effective Disaster Communications Capability in a Changing Media World