IAEA | Guidelines for the Development of a Quality Management System (QMS) on Training and Certification of Personnel for Non-destructive Testing (NDT) | Buch | 978-92-0-108115-5 | sack.de

Buch, Englisch, 277 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

Reihe: IAEA TECDOC Series

IAEA

Guidelines for the Development of a Quality Management System (QMS) on Training and Certification of Personnel for Non-destructive Testing (NDT)


Erscheinungsjahr 2019
ISBN: 978-92-0-108115-5
Verlag: International Atomic Energy Agency

Buch, Englisch, 277 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

Reihe: IAEA TECDOC Series

ISBN: 978-92-0-108115-5
Verlag: International Atomic Energy Agency


A quality management system (QMS) can be expressed as the organizational structure or processes, procedures and resources needed to implement quality management. Such a system plays an important role in the sustainable training and certification of non-destructive testing (NDT), resulting in better management, technical competence, worldwide recognition and harmonization and competitiveness. The guidelines presented in this publication support developers and provide information on the part NDT plays in overall quality assurance (QA) programmes.
IAEA Guidelines for the Development of a Quality Management System (QMS) on Training and Certification of Personnel for Non-destructive Testing (NDT) jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.