Influence of Social Media on India's Foreign Policy Making | Buch | 978-93-90095-20-9 | sack.de

Buch, Englisch, 328 Seiten, Hardback

Influence of Social Media on India's Foreign Policy Making


Erscheinungsjahr 2021
ISBN: 978-93-90095-20-9
Verlag: Pentagon Press LLP

Buch, Englisch, 328 Seiten, Hardback

ISBN: 978-93-90095-20-9
Verlag: Pentagon Press LLP


This book focuses on the influence of social media on India's foreign policy-making, demonstrating that the role of social media is not only as an information provider, but also as a platform of interaction between the government and public. The title presents the pros and cons of social media which directly and indirectly effects on the foreign policy of the country, and explores the idea that social media could be more persuasive than the any other media in influencing the people. It comparatively analyses social media usage in 5 countries: the US, China, France, Russia, the United Kingdom and India. A must-read book for scholars, political analysts, governmental officials, strategic think tank and especially foreign policymakers across the globe.
Influence of Social Media on India's Foreign Policy Making jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.