Information Resources Management Association | Global Branding | Buch | 978-1-5225-9282-2 | sack.de

Buch, Englisch, 1000 Seiten, Hardback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm

Information Resources Management Association

Global Branding

Breakthroughs in Research and Practice
2 Volumes
ISBN: 978-1-5225-9282-2
Verlag: IGI Global

Breakthroughs in Research and Practice

Buch, Englisch, 1000 Seiten, Hardback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm

ISBN: 978-1-5225-9282-2
Verlag: IGI Global


To survive in today's competitive and globalized business environment, marketing professionals must look to develop innovative methods of reaching their customers and stakeholders. Examining the relationship between culture and marketing can provide companies with the data they need to expand their reach and increase their profits.

Global Branding: Breakthroughs in Research and Practice provides international insights into marketing strategies and techniques employed to create and sustain a globally recognized brand. Highlighting a range of pertinent topics such as brand communication, consumer engagement, and product innovation, this publication is an ideal reference source for business executives, marketing professionals, business managers, academicians, and researchers actively involved in the marketing industry.
Information Resources Management Association Global Branding jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.