Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practices | Buch | 978-1-6684-4381-1 | sack.de

Buch, Englisch, 345 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm

Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practices


Erscheinungsjahr 2022
ISBN: 978-1-6684-4381-1
Verlag: IGI Global

Buch, Englisch, 345 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm

ISBN: 978-1-6684-4381-1
Verlag: IGI Global


Technology has brought many innovations and changes in experiential design and experiential products and services. The digital transformations brought about by technology have led to problem-solving, creative functioning, and unique improvements along with experiences. Human-digital experience interaction prevails in many areas of modern society, and in order to evaluate this interaction, a more balanced understanding of digital and experience processes is required.

Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practices discusses innovative research on experiential marketing and evaluates the interdisciplinary reflections of practices from different perspectives. The book also explores how the concept of experience is developed, managed, and marketed according to current consumer needs and motivations. Covering critical topics such as experience economy and tourism experience management, this reference work is ideal for managers, marketers, hospitality professionals, academicians, practitioners, scholars, researchers, instructors, and students.
Interdisciplinary Reflections of Contemporary Experiential Marketing Practices jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.