Buch, Englisch, 608 Seiten, Format (B × H): 133 mm x 203 mm, Gewicht: 753 g
A History and Criticism of Presidential Campaign Advertising, 3rd Edition
Buch, Englisch, 608 Seiten, Format (B × H): 133 mm x 203 mm, Gewicht: 753 g
ISBN: 978-0-19-508942-4
Verlag: Oxford University Press
Packaging the Presidency, third edition, is Jamieson's updated study of history of presidential campaign advertising. It offers an examination and criticism of every presidential election from 1952 to 1992.
Packaging the Presidency, third edition, is Jamieson's updated study of history of presidential campaign advertising. It offers an examination and criticism of every presidential election from 1952 to 1992.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Propaganda & Kampagnen, Politik & Medien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Umwelt-, Konsum- und Werbepsychologie
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme Wahlen und Volksabstimmungen
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing