Jones / Saville | Learning Oriented Assessment | Buch | 978-1-316-50788-9 | sack.de

Buch, Englisch, Band 45, 168 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 254 g

Reihe: Studies in Language Testing

Jones / Saville

Learning Oriented Assessment


Erscheinungsjahr 2016
ISBN: 978-1-316-50788-9
Verlag: Cambridge University Press

Buch, Englisch, Band 45, 168 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 254 g

Reihe: Studies in Language Testing

ISBN: 978-1-316-50788-9
Verlag: Cambridge University Press


This volume outlines the general principles of Learning Oriented Assessment (LOA), placing it in the context of European language learning policy. The authors pose three key questions central to LOA: 'What is learning?', 'What is to be learned?' and 'What is to be assessed?'. It focuses on the use of evidence, and how it can be collected and used to feed back into learning, overviews large-scale assessment as practised by Cambridge English and learning-oriented classroom assessment practices, and concludes with a look at implementing LOA in practice. With fresh insights into the role of assessment in supporting learning, this volume will be of considerable interest to assessment practitioners, teachers and academics, educational policy-makers and examination board personnel.
Jones / Saville Learning Oriented Assessment jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.