Buch, Englisch, 239 Seiten, Format (B × H): 139 mm x 216 mm, Gewicht: 490 g
Reihe: INSEAD Business Press
The Quest for Authenticity
Buch, Englisch, 239 Seiten, Format (B × H): 139 mm x 216 mm, Gewicht: 490 g
Reihe: INSEAD Business Press
ISBN: 978-1-137-55955-5
Verlag: Palgrave MacMillan UK
The four main tenets of life are explored in this unique new book that examines the issues that touch each executive, or for that matter, people in general. Based on his experiences as a psychoanalyst, professor and leadership coach, the author explores how 'Sex, Money, Happiness and Death' affect our work and our lives in general.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Wirtschafts-, Arbeits- und Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
Weitere Infos & Material
Preface Meditations on Sexual Desire Meditations on Money Meditations on Happiness Meditations on Death Afterword: The Quest for Authenticity About the Author Selected Bibliography