Law of Mass Communications | Buch | 978-1-63460-271-6 | sack.de

Buch, Englisch, 1132 Seiten, Paperback, Format (B × H): 186 mm x 254 mm

Reihe: University Casebook Series

Law of Mass Communications

Freedom and Control of Print and Broadcast Media
14th Auflage
ISBN: 978-1-63460-271-6
Verlag: West Academic

Freedom and Control of Print and Broadcast Media

Buch, Englisch, 1132 Seiten, Paperback, Format (B × H): 186 mm x 254 mm

Reihe: University Casebook Series

ISBN: 978-1-63460-271-6
Verlag: West Academic


The Fourteenth Edition retains the ""old-school"" research and analysis coupled with continuing developments in media law. Principles of law are under the pressures of accommodating new methods of communication and a willingness to give up privacy in return for ease of access to information and social groups. The text deals with the service function of media in light of developments regarding access to information, campaign spending and the ability to criticize government.
Law of Mass Communications jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.