Learning Centers for School Libraries | Buch | 978-0-8389-4973-3 | sack.de

Buch, Englisch, 256 Seiten, Paperback, Format (B × H): 178 mm x 254 mm

Reihe: AASL Standards-Based Learning

Learning Centers for School Libraries


Erscheinungsjahr 2021
ISBN: 978-0-8389-4973-3
Verlag: American Library Association

Buch, Englisch, 256 Seiten, Paperback, Format (B × H): 178 mm x 254 mm

Reihe: AASL Standards-Based Learning

ISBN: 978-0-8389-4973-3
Verlag: American Library Association


Presents innovative, engaging, and fun ideas to target the AASL National School Library Standards and content-area standards. The book contains everything needed to set up learning centres in a school library. The ideas are flexible and can fit different grade levels. Suggestions for collaboration with classroom educators are also included.
Learning Centers for School Libraries jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Maura Madiganis a school librarian in Fairfax County, Virginia. She's worked in Education for more than 25 years in the US, South Korea, Japan, and the UAE, including two years on a school reform project for the Abu Dhabi Education Council. She often presents on Learning Centers and Problem Based Learning at conferences. Her work has appeared inSchool Library Journal,The Travel 100,Oasis Living Magazine, andEffective School Librarianship: Successful Professional Practices from Librarians around the World.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.