Buch, Englisch, 177 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 300 g
New Perspectives on Culture, Traditions and Heritage
Buch, Englisch, 177 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 300 g
Reihe: Contributions to Management Science
ISBN: 978-3-030-97701-6
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensgründung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Wirtschaftliche Globalisierung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Volkswirtschaften einzelner Länder und Regionen
Weitere Infos & Material
The Role of Entrepreneurship in Latin America and Iberia.- Venture Capital and Technology Entrepreneurship in Latin America: A Comparative Approach.- World Heritage Sites and Tourism Entrepreneurship in Latin America.- The Role of Douro River in the Emergence of Technological Entrepreneurship Initiatives.- The Presence of Women in Private Family Firms’ Corporate Governance and Innovation Outcomes.- Implementation Intentions of Potential High-Impact Entrepreneurs Among University Students: An Applied Analysis to the Case of Panama.- World Heritage Sites in Portugal and Spain.- The Role of Different Types of Previous Experience in International Opportunity Recognition: Evidence from Spanish International Entrepreneurs.- Intrapreneurship in Tennis: Tell Me Who You Are. and I Will Tell You What Your Intentions Are.- Strategy as a Tool for Management and Organizational Performance: Case Study in a Microenterprise—Araxá-MG.