Management Strategies in Product and Service Engineering | Buch | 978-1-5225-7024-0 | sack.de

Buch, Englisch, 232 Seiten, Hardback, Format (B × H): 178 mm x 254 mm

Management Strategies in Product and Service Engineering


Erscheinungsjahr 2019
ISBN: 978-1-5225-7024-0
Verlag: IGI Global

Buch, Englisch, 232 Seiten, Hardback, Format (B × H): 178 mm x 254 mm

ISBN: 978-1-5225-7024-0
Verlag: IGI Global


Products are an essential part of maintaining sustainable business organizations and providing effective service to customers. Understanding transformations in the market and properly managing services in a company delivers competitive advantage in an era of rapidly advancing technology.

Management Strategies in Product and Service Engineering is a pivotal reference source that provides vital research on the essential steps of product management, including the planning, development, and distribution of products in the market. While highlighting topics such as competitive advantage, brand marketing, and product revival, this publication explores techniques in product experience, as well as the methods of maintaining customer satisfaction. This book is ideally designed for managers, business owners, product and service engineers, and marketing researchers seeking current research on product management and business growth.
Management Strategies in Product and Service Engineering jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.