Marshall / Naisbett / Stoklosa | Cambridge International AS & A Level Media Studies Digital Teacher's Resource Access Card | Sonstiges | 978-1-009-30137-4 | sack.de

Sonstiges, 320 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 155 mm, Gewicht: 10 g

Marshall / Naisbett / Stoklosa

Cambridge International AS & A Level Media Studies Digital Teacher's Resource Access Card


Erscheinungsjahr 2023
ISBN: 978-1-009-30137-4
Verlag: Cambridge University Press

Sonstiges, 320 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 155 mm, Gewicht: 10 g

ISBN: 978-1-009-30137-4
Verlag: Cambridge University Press


This series supports the Cambridge International AS & A Level Media Studies syllabus (9607). This digital teacher's resource is designed to help you use the series in the most effective way, bridging the gap between teaching theory and practice. It helps you support your learners, plan great lessons and teach to the syllabus. Access comprehensive support, with a particular focus on skills development, project-based learning and differentiation. Unpack the Cambridge teaching approach with clear teaching notes and worksheets to guide each step of the journey through the course. Access your digital resource via Cambridge GO, the home for your Cambridge digital content.
Marshall / Naisbett / Stoklosa Cambridge International AS & A Level Media Studies Digital Teacher's Resource Access Card jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Unit 1 Introduction to Media: 1.1 What is Media?; 1.2 Media and your life; Unit 2 Media Language - Micro elements: 2.1 Semiotics; 2.2 Shots, Angles, Movement, composition; 2.3 Sound; 2.4 Mise-en-scène; 2.5 Editing; Unit 3 Media Language - Macro elements: 3.1 Genre; 3.2 Narrative; 3.3 Representation; Unit 4 Textual Analysis: 4.1 What is media text analysis?; 4.2 Reading media texts; 4.3 Writing about media texts; Unit 5 Media contexts: 5.1 Media forms and platforms; 5.2 Media institutions; 5.3 Media audiences; 5.4 Developing case studies; 5.5 Using case studies; Unit 6 Media Production - AS and A level portfolios: 6.1 Preparing for production; 6.2 Researching a production; 6.3 Planning a production; 6.4 Developing skills: film/video; 6.5 Developing skills: print; 6.6 Developing skills: social media; 6.7 Reflecting on a production; Unit7 Media Debates: 7.1 Regulation; 7.2 Postmodernism; 7.3 Power and the media; Unit 8 Media Ecology: 8.1 What is media ecology; 8.2 Evolving media environments; 8.3 Developing case studies for media ecology; Glossary; Index.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.