McGonagle | Media Law | Buch | 978-1-85800-586-7 | sack.de

Buch, Englisch, 1000 Seiten

McGonagle

Media Law


3. Auflage 2015
ISBN: 978-1-85800-586-7
Verlag: Sweet & Maxwell

Buch, Englisch, 1000 Seiten

ISBN: 978-1-85800-586-7
Verlag: Sweet & Maxwell


This third edition updates and expands upon the second edition (2003). It takes a comprehensive look at the legal framework and regulation of the traditional mass media, print and broadcast, in their informational and increasingly entertainment roles. It also examines the impact of the new audiovisual media services and the legal and policy approaches to regulating them in the interests of consumers and citizens.
McGonagle Media Law jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


- The media and media law
- Media rights and responsibilities
- Historical development of the media and media law
- Defamation
- Privacy
- The media and the courts
- Reporting the Oireachtas
- Tribunals and local government
- The media and public order
- The media and public morality
- The authority of the state
- Freedom of information
- Regulation of Audiovisual Media Services
- Regulating the media present and future.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.