Buch, Englisch, 200 Seiten, Format (B × H): 159 mm x 237 mm, Gewicht: 463 g
Buch, Englisch, 200 Seiten, Format (B × H): 159 mm x 237 mm, Gewicht: 463 g
ISBN: 978-1-107-03120-3
Verlag: Cambridge University Press
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Computerkommunikation & -vernetzung Social Media, Semantic Web, Web 2.0
Weitere Infos & Material
Part I. Foundations: 1. The beginnings of social media intelligence; 2. From politics to new products to sports, everyone has an opinion; Part II. Online Opinion or Online Noise: 3. Why do we share our opinions?; 4. The social effects of strangers; Part III. Conversational Trends: 5. Opinion ecosystems and the evolution within; 6. Is social media fragmenting the population?; Part IV. Social Media Intelligence: 7. Managing social media communities for better social media intelligence; 8. Cutting through the online chatter; 9. Intelligence integration; 10. Building social media intelligence into our strategies; 11. Moving from social media monitoring to social media intelligence.