E-Book, Englisch, 320 Seiten, Ebook (PDF)
Morris / Goldsworthy PR Today
2. Auflage 2015
ISBN: 978-1-137-49570-9
Verlag: Macmillan Education
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
The Authoritative Guide to Public Relations
E-Book, Englisch, 320 Seiten, Ebook (PDF)
ISBN: 978-1-137-49570-9
Verlag: Macmillan Education
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Zielgruppe
Lower undergraduate
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
PART I: THEORY AND ANALYSIS.- 1. Understanding Public Relations.- 2. PR Ethics.- 3. The Make-Up of the PR Industry.- 4. PR, Marketing and Advertising.- 5. Internal Communications.- 6. Lobbying, Political and Government PR.- 7. PR in the Online World.- 8. Corporate Social Responsibility.- 9. PR and the Law.- PART II: PLANNING AND STRATEGY.- 10. POSTAR: Positioning, Objectives, Strategy, Tactics, Administration, Results.- PART III: PRACTICE.- 11. Presenting, Pitching and Public Speaking.- 12. PR Media Skills.- 13. Event Management.- 14. Crisis Management.- PART IV: CONCLUSION.- 15. Public Relations: Into the Future.