Okada / Connolly / Scott | Collaborative Learning 2.0 | Buch | 978-1-4666-0300-4 | sack.de

Buch, Englisch, 478 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1457 g

Reihe: Advances in Higher Education and Professional Development

Okada / Connolly / Scott

Collaborative Learning 2.0

Open Educational Resources
Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-1-4666-0300-4
Verlag: Information Science Reference

Open Educational Resources

Buch, Englisch, 478 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1457 g

Reihe: Advances in Higher Education and Professional Development

ISBN: 978-1-4666-0300-4
Verlag: Information Science Reference


Collaborative Learning 2.0: Open Educational Resources offers a collection of the latest research, trends, future development, and case studies within the field. Without solid theoretical foundation and precise guidelines on how to use OER and Web 2.0 for collaborative learning, it would certainly be very difficult to obtain all the benefits that these “user-generated content, resources and tools” promise. The purpose of this handbook is to understand how OERs and Web 2.0 can be deployed successfully to enrich the collaborative learning experience and ensure a positive outcome in terms of user generated knowledge and development of skills.
Okada / Connolly / Scott Collaborative Learning 2.0 jetzt bestellen!

Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.