Orelus | Academic Achievers | Buch | 978-94-6091-235-1 | sack.de

Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 322 g

Orelus

Academic Achievers

Whose Definition? An Ethnographic Study Examining the Literacy [under] Development of English Language Learners in the Era of High-Stakes Tests
Erscheinungsjahr 2010
ISBN: 978-94-6091-235-1
Verlag: Brill Academic Publishers

Whose Definition? An Ethnographic Study Examining the Literacy [under] Development of English Language Learners in the Era of High-Stakes Tests

Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 322 g

ISBN: 978-94-6091-235-1
Verlag: Brill Academic Publishers


It is ironic that our ever-present preoccupation with closing the achievement gap is insufficiently articulated in current federal education policy. To this end, Pierre Orelus’ study cogently underscores the fruitfulness of caring teachers’ persistence in bridging the all-too-frequent gulf that exists between school and community together with an apprenticeship model that saturates youth in academic discourses. This is an encouraging and inspiring read. Angela Valenzuela, College of Education, University of Texas at Austin, author of Subtractive Schooling and Leaving Children Behind.
Orelus Academic Achievers jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.