Buch, Englisch, 320 Seiten, Paperback, Format (B × H): 153 mm x 234 mm
ISBN: 978-1-74223-702-2
Verlag: UNIV OF WASHINGTON PR
And while it is relatively easy to make a podcast, it is much harder to make a great one.
In The Power of Podcasting, award-winning podcast producer and leading international audio scholar Siobhán McHugh provides a unique blend of practical insights into, and critical analysis of, the invisible art of audio storytelling. Packed with case studies, history, tips and techniques from the author’s four decades of experience, this original book brings together a wealth of knowledge to introduce you to the seductive world of sound.
If you’ve ever said you want to start a podcast, this is the book you need to understand the craft, the history and the power of creating meaningful stories through sound.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Fernsehen & Rundfunk
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Radio- und Fernsehindustrie
- Geisteswissenschaften Theater- und Filmwissenschaft | Andere Darstellende Künste Filmwissenschaft, Fernsehen, Radio Radio