Puchta / Stranks / Lewis-Jones | Think Level 2 Combo A with Online Workbook and Online Practice | Medienkombination | 978-1-107-50918-4 | sack.de

Medienkombination, Englisch, 144 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 420 g

Puchta / Stranks / Lewis-Jones

Think Level 2 Combo A with Online Workbook and Online Practice


Erscheinungsjahr 2015
ISBN: 978-1-107-50918-4
Verlag: Cambridge University Press

Medienkombination, Englisch, 144 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 420 g

ISBN: 978-1-107-50918-4
Verlag: Cambridge University Press


Challenge and inspire your teenage learners to think beyond language. Think is a fresh, vibrant and upbeat course designed to engage teenage learners and make them think. As well as building students' language skills, it offers a holistic approach to learning: developing their thinking skills, encouraging them to reflect on values and building self-confidence. Topics are chosen to appeal to and challenge teenagers, firing their imagination and ensuring effective learning. This split combo edition includes 6 Students' Book and Workbook units combined plus access to the online learning management platform with extra resources and interactive activities. Teachers can use the platform to track students' progress and ensure more effective learning.
Puchta / Stranks / Lewis-Jones Think Level 2 Combo A with Online Workbook and Online Practice jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.