Buch, Englisch, 183 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 471 g
Managing Innovation and Creative Capabilities
Buch, Englisch, 183 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 471 g
Reihe: Contributions to Management Science
ISBN: 978-3-030-35414-5
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Industrielle Organisation
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Wirtschaftssoziologie, Arbeitssoziologie, Organisationssoziologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
Weitere Infos & Material
Entrepreneurship and Organizational Change: Managing Innovation and Creative Capabilities.- Innovativeness and Competitiveness of Polish Service Enterprises Under the Conditions of Market Liberalization in the Central and Eastern Europe.- Blockchain Technology: Adoption Perspectives in Tourism.- A Systematic Literature Review on Women Entrepreneurship in Emerging Economies While Reflecting Specifically on SAARC Countries.- What We Know About the Greenability of Reality Technologies: A Systematic Literature Review.- Organ Donation for Social Change: A Systematic Review.- Creating Effective Franchising Relationships: Challenges of Managing Mature Franchises.- Theoretical Insights into Organ Donation and Social Change.- An Entrepreneurial Case Study from Australia.