Buch, Englisch, 165 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 436 g
The Role of Collaboration in the Global Economy
Buch, Englisch, 165 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 436 g
Reihe: Contributions to Management Science
ISBN: 978-3-030-12341-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Corporate Social Responsibility (CSR), Nachhaltiges Wirtschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensgründung
Weitere Infos & Material
Sustainable Entrepreneurship: The Role of Collaboration in the Global Economy.- Entrepreneurial Activity and its Determinants: Findings from African Developing Countries.- Culture as Opportunity: Skilled Migration and Entrepreneurship in Australia.- Technology Entrepreneurship and Gender in Emerging Countries.- Opening the "Black Box" of the Marketing/Entrepreneurship Interface Through an Underinvestigated Community.- Shedding Light on the Driving Forces of the Romanian Shadow Economy: An Empirical Investigation Based on the Mimic Approach.- More than Medicine: Pharmaceutical Industry Collaborations with the UK NHS.- Entrepreneurship Motivation: Opportunity and Necessity.