Buch, Englisch, 248 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 406 g
Information Systems and Management Principles
Buch, Englisch, 248 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 406 g
ISBN: 978-3-540-43611-9
Verlag: Springer Berlin Heidelberg
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Mess- und Automatisierungstechnik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Technische Informatik Systemverwaltung & Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Technische Wissenschaften Elektronik | Nachrichtentechnik Elektronik Robotik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Business Application Unternehmenssoftware SAP
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
Weitere Infos & Material
I: THE STRATEGY OF MASS CUSTOMIZATION.- On the Economics of Mass Customization.- A Procedure for Building Product Models.- Mass Customization Facing Logistics Challenges.- From Mass Production to Mass Customization: Impact on Integrated Supply Chains.- Key Value Attributes in Mass Customization.- II: PREPARATION AND IMPLEMENTATION.- Web Tools for Supporting Mass Customization.- Manufacturing Planning and Control Content Management in Virtual Enterprises Pursuing Mass Customization Claus Rautenstrauch, Holger Taggermann, Klaus Turowski.- Customer Interaction and Digitizability — A Structural Approach to Mass Customization.- Intermediaries for the Provision of Mass Customized Digital Goods in Electronic Commerce.- Knowledge Fusion in the Business Information Environment for e-Manufacturing Pursuing Mass Customization.- Experiences of Applying Systematic Modularisation Methods in Light Assembly Industry.- III: A VALUE CHAIN.- Mass Customization and Beyond — Evolution of Customer Centricity in Financial Services.- Modularity in Three Dimensions: A Study of Mass Customization in the Dutch House Building Industry.- Customization of Capital Goods — Implications for After Sales.- The Authors.