Redmond | Celebrity and the Media | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 156 Seiten, Ebook (PDF)

Reihe: Key Concerns in Media Studies

Redmond Celebrity and the Media


1. Auflage 2013
ISBN: 978-1-137-38249-8
Verlag: Macmillan Education
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 156 Seiten, Ebook (PDF)

Reihe: Key Concerns in Media Studies

ISBN: 978-1-137-38249-8
Verlag: Macmillan Education
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



An engaging introduction to the key terms, concepts, dilemmas and issues that are central to the study and critical understanding of celebrity, exploring the impacts of celebrity culture on the modern media and examining the influence that celebrity has on the way people place themselves in the modern world.
Redmond Celebrity and the Media jetzt bestellen!

Zielgruppe


Lower undergraduate


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. The Celebrity Metronome.- 2. Seeing the Celebrity Image .- 3. Buying Celebrity .- 4. Selling Celebrity.- 5. Everyday Celebrity.- 6. The Loneliness Room.- Epilogue: I am Celebrity.


Sean Redmond is Associate Professor in Media and Communication at Deakin University, Australia and is the editor of the journal Celebrity Studies. His research interests include stardom and celebrity, film aesthetics, film authorship, and television and film genre.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.