Russell | Planning Advertisements (RLE Advertising) | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 208 Seiten

Reihe: Routledge Library Editions: Advertising

Russell Planning Advertisements (RLE Advertising)


Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-136-66958-3
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 208 Seiten

Reihe: Routledge Library Editions: Advertising

ISBN: 978-1-136-66958-3
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



The purpose of every advertisement is to sell the thing which it advertises. Looking at the full range of the planning involved in the advertising business, Planning Advertisements first considers the initial stage, where the advertisement practitioner—advertiser relationship is paramount, before looking at the planning stages needed for all types of advertising, ranging from direct mail to hoardings.

First published in 1935.

Russell Planning Advertisements (RLE Advertising) jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Planning an Approach to Advertisements 2. Distributing the Advertiser’s Merchandise and the Advertiser’s Message 3. Planning the Advertiser’s Message – 1 4. Planning the Advertiser’s Message – 2 5. Twenty Ways of Planning Advertisements 6. Planning Advertisements Design 7. Planning a Form Letter 8. Using the Hoardings 9. Planning a Poster 10. Planning Advertising to the Retail Trade 11. Planning Advertisement Films and Broadcasting 12. The Advertiser in Search of an Agent.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.