Schirato / Buettner / Jutel | Understanding Media Studies | Buch | 978-0-19-556549-2 | sack.de

Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 188 mm x 241 mm, Gewicht: 431 g

Schirato / Buettner / Jutel

Understanding Media Studies


Erscheinungsjahr 2010
ISBN: 978-0-19-556549-2
Verlag: OXFORD UNIV PR

Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 188 mm x 241 mm, Gewicht: 431 g

ISBN: 978-0-19-556549-2
Verlag: OXFORD UNIV PR


The mass media and popular culture mediate the world for us by providing the images, information, stories, templates and categories we use to see and understand everything around us. Understanding Media Studies is a lively and thought-provoking text that looks at how and why the field of the media has taken on such a central role in contemporary society and culture. Using an up to date framework and current examples, this book guides students from square one to complex

understanding of the key concepts of media analysis.

Focusing on the relations between the media and its audiences and users, the book examines the forms of address, strategies, literacies and practices that characterise those relations. The authors have used recurrent case studies across the chapters to illustrate different concepts, helping students to view forms of media in a number of contexts.

Schirato / Buettner / Jutel Understanding Media Studies jetzt bestellen!

Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.