Buch, Englisch, Band 14, 274 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1290 g
Buch, Englisch, Band 14, 274 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1290 g
Reihe: International Studies in Entrepreneurship
ISBN: 978-0-387-28375-3
Verlag: Springer US
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Volkswirtschaften einzelner Länder und Regionen
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
Weitere Infos & Material
and Overview.- Nascent Entrepreneurs in German Regions.- The Spatial Embeddedness of Networks for Women Entrepreneurs.- What Characterizes Successful Start-Up Cohorts?.- Direct Employment Effects of New Firms.- How Fast Do Newly Founded Firms Mature?.- Patenting Behavior and Employment Growth in German Start-Up Firms.- Entrepreneurship in Cluster.- Structural Couplings of Young Knowledge-Intensive Business Service Firms in a Public-Driven Regional Innovation System.- Determinants of Innovative Activity in Newly Founded Knowledge Intensive Business Service Firms.- The Evolution of Regional Entrepreneurship and Growth Regimes.- Regional Differences in Entrepreneurship Education.