Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 515 g
Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 515 g
ISBN: 978-0-7619-9375-9
Verlag: SAGE Publications Pvt. Ltd
This book discusses how pharmaceutical companies can forge an enduring and competitive strategy by developing and nurturing its marking assets. The author emphasizes the need to be creative in communication to ones customer and to teach them through well-defined distribution channels.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizinische Fachgebiete Pharmakologie, Toxikologie
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizinische Fachgebiete Neuropharmakologie, Psychopharmakologie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Werbeindustrie
Weitere Infos & Material
Innovation and Strategy
New Marketing Approaches
Strategic Marketing Assets
Nurturing Marketing Assets
Creative Communication
New Avenues of Sales Promotion
Market Dynamism and Strategic Distribution
Policies and Procedures
Getting Results
Financial Implicatios of Marketing Operations