Buch, Englisch, 35 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 119 g
How to Develop a Strong Strategy in the Wine Industry
Buch, Englisch, 35 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 119 g
Reihe: SpringerBriefs in Applied Sciences and Technology
ISBN: 978-3-031-64791-8
Verlag: Springer Nature Switzerland
This book explores multiple types of innovation within the modern wine industry and how it has developed historically.
The book provides and extensive examination of the existing knowledge in this subject. This highlights the evolution of historical and contemporary trends and signposts the authoritative literature published and most important researchers active in the field.
With this comprehensive approach, the book is a versatile resource for both scholars and industry professionals, akin to a "Swiss Army Knife" for all aspects of green innovation in the wine sector.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Umweltwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Mathematik | Informatik Mathematik Stochastik
- Technische Wissenschaften Verfahrenstechnik | Chemieingenieurwesen | Biotechnologie Lebensmitteltechnologie und Getränketechnologie
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Nachhaltigkeit
Weitere Infos & Material
Introduction.- Green innovation antecedents: a theoretic approach.- Knowledge structure on sustainability in the wine industry.- Antecedents of green innovation in the wine industry: a statistical approach.- Developing green innovation in the wine industry.- Conclusions.