Stevens / Raybould | The Game Audio Tutorial | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 445 Seiten

Stevens / Raybould The Game Audio Tutorial

A Practical Guide to Creating and Implementing Sound and Music for Interactive Games
Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-136-12701-4
Verlag: Taylor & Francis
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

A Practical Guide to Creating and Implementing Sound and Music for Interactive Games

E-Book, Englisch, 445 Seiten

ISBN: 978-1-136-12701-4
Verlag: Taylor & Francis
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Design and implement video game sound from beginning to end with this hands-on course in game audio. Music and sound effects speak to players on a deep level, and this book will show you how to design and implement powerful, interactive sound that measurably improves gameplay. If you are a sound designer or composer and want to do more than just create audio elements and hand them over to someone else for insertion into the game, this book is for you. You'll understand the game development process and implement vital audio experiences-not just create music loops or one-off sound effects.

The Game Audio Tutorial isn't just a book-you also get a powerful website (www.thegameaudiotutorial.com)

Stevens / Raybould The Game Audio Tutorial jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.