Buch, Englisch, 265 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 483 g
Buch, Englisch, 265 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 483 g
Reihe: New Directions in Latino American Cultures
ISBN: 978-3-030-77469-1
Verlag: Springer Nature Switzerland
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Theater- und Filmwissenschaft | Andere Darstellende Künste Filmwissenschaft, Fernsehen, Radio
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Radio- und Fernsehindustrie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Fernsehen & Rundfunk
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Populärkultur
Weitere Infos & Material
1. Introduction.- 2. The Growth of Latin American Television.- 3. Why Latin American Audiences Stay Loyal to National Broadcast Television.- 4. The Persistence of the Popularity of US television.- 5. Changing Class Formations and Changing Television Viewing: The New Middle Class, Television and Pay Television in Eight Latin American Countries 2004–2020.- 6. Streaming Television, Netflix, and Transverse Transnationalism.- 7. Netflix, Distinction, and Cosmopolitanism Among Latin American Middle Class and Elite Audiences.- 8. Conclusion.