Taplin | Advertising A New Approach (RLE Advertising) | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 216 Seiten

Reihe: Routledge Library Editions: Advertising

Taplin Advertising A New Approach (RLE Advertising)


Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-136-66629-2
Verlag: Taylor & Francis
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 216 Seiten

Reihe: Routledge Library Editions: Advertising

ISBN: 978-1-136-66629-2
Verlag: Taylor & Francis
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Walter Taplin here presents the first fruits of his exhaustive enquiry into the causes of this massive feature of contemporary life. Advertising has deeper and more interesting sources than the mere desire of manufacturers to secure markets, or of high-pressure salesmen to secure commissions. Taplin explores the nature of human wants, examines the functions and limitations of information, and distinguishes the good from the bad in the arts of persuasion. His approach to the subject is indeed a new one, and of the greatest value to all who wish to understand one of the most powerful forces of the day.

First published in 1960.

Taplin Advertising A New Approach (RLE Advertising) jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Preface. 1. Introduction 2. Wants 3. Information 4. Persuasion 5. Competition 6. Morals 7. Appropriations 8. Budgets 9. Agency 10. Technique. Index.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.