Innovation Strategies for Competitive Advantage
Buch, Englisch, 304 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 641 g
ISBN: 978-981-97-2210-5
Verlag: Springer Nature Singapore
This book is a collection of studies that explores the adoption, applications, and implications of emerging technologies in business. Given that emerging technologies have the potential to significantly disrupt and transform existing business models, the premise is to demonstrate how theories are translated into practice. Readers will gain insights into operating processes and business models, the diffusion of innovation in business and industry, and how humans interact with emerging technologies.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
Weitere Infos & Material
Operating processes and business models.- Diffusion of innovation.- Technology in the society.- Conclusion and future direction.