The Role of Science Teachers' Beliefs in International Classrooms | Buch | 978-94-6209-556-4 | sack.de

Buch, Englisch, 236 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 493 g

The Role of Science Teachers' Beliefs in International Classrooms

From Teacher Actions to Student Learning

Buch, Englisch, 236 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 493 g

ISBN: 978-94-6209-556-4
Verlag: Brill Academic Publishers


This book provides science teacher educators and science educational researchers with a current overview on the roles of beliefs in science education settings. There are four focal areas in the book: an overview of this field of research, lines of research, implications for policy, and implications for educators. Within each of these areas there are specific explorations that examine important areas such as, the roles of beliefs in teaching and learning, the impact of beliefs on student achievement, and ways in which beliefs are connected to teacher actions in the classroom. Throughout all of these discussions, there is a focus on international perspectives. Those reading this book can use the research presented to consider how to confront, challenge, and cultivate beliefs during the teacher professional development process.
The Role of Science Teachers' Beliefs in International Classrooms jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.