Buch, Englisch, 202 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3747 g
Selling the Nation and Nationalizing the Sell
Buch, Englisch, 202 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3747 g
Reihe: Palgrave Studies in Communication for Social Change
ISBN: 978-1-137-50098-4
Verlag: Palgrave MacMillan UK
This book intervenes in discussions of the fate of nationalism and national identity by exploring the relationship between state appropriation of marketing and branding strategies on the one hand, and, on the other, the commercial mobilization of nationalist discourses.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Ideologien Nationalismus
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Soziologie und Psychologie
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Ethnologie Kultur- und Sozialethnologie: Politische Ethnologie, Recht, Organisation, Identität