Webb | Researching for Business | Buch | 978-0-85142-408-8 | sack.de

Buch, Englisch, 50 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 234 mm

Webb

Researching for Business

Avoiding the "Nice to Know" Trap
Erscheinungsjahr 1998
ISBN: 978-0-85142-408-8
Verlag: Taylor & Francis

Avoiding the "Nice to Know" Trap

Buch, Englisch, 50 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 234 mm

ISBN: 978-0-85142-408-8
Verlag: Taylor & Francis


Research is not all about seeking information: the thought processes that result in designing research activities for satisfactory outcomes are much more important. This guide provides essential models for successful research.
Contents: Introduction - the nature of business research: improving on hit or miss; Accepting a research brief: what are you really trying to do? Modelling the research object; Negotiating a valid approach; Information quality and pitfalls; Identifying techniques and bringing skills to bear; Drawing inferences and testing conclusions; Identifying policy potential and residual risk; Auditing and monitoring research outcomes.
Webb Researching for Business jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.