Buch, Englisch, 192 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 145 mm x 222 mm, Gewicht: 397 g
Drive Growth and Innovation by Learning from Your Customers
Buch, Englisch, 192 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 145 mm x 222 mm, Gewicht: 397 g
ISBN: 978-1-137-34891-3
Verlag: Palgrave Macmillan UK
To stay competitive, firms need to build great products but they also need to lend these products to the uses and misuses of their customers and learn extensively from them. This is the first book to explore the idea that allowing customers to adapt features in online products or services to suit their needs is the key to viral growth.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
Weitere Infos & Material
1. Why is Viral Growth Important? 2. The Viral Model 3. Technological Factors 4. Demonstrating Skills, Proficiency, Taste and Accomplishments 5. Seeing and Being Seen 6. Getting It Right 7. Getting It Wrong 8. Conclusion