Buch, Englisch, 335 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm
Buch, Englisch, 335 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm
ISBN: 978-1-6684-4169-5
Verlag: IGI Global
Consumer Behavior Change and Data Analytics in the Socio-Digital Era focuses on the concepts, theories, and analytical techniques to track consumer behavior change. It provides multidisciplinary research and practice focusing on social and behavioral analytics to track consumer behavior shifts and improve decision making among businesses. Covering topics such as consumer sentiment analysis, emotional intelligence, and online purchase decision making, this premier reference source is a timely resource for business executives, entrepreneurs, data analysts, marketers, advertisers, government officials, social media professionals, libraries, students and educators of higher education, researchers, and academicians.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Daten / Datenbanken Data Mining
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Freizeitsoziologie, Konsumsoziologie, Alltagssoziologie, Populärkultur