Buch, Englisch, Band 31, 148 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 3672 g
Reihe: Studies in Public Choice
Voters, Candidates, Parties, and Social Movements
Buch, Englisch, Band 31, 148 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 3672 g
Reihe: Studies in Public Choice
ISBN: 978-3-319-04351-7
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik EDV & Informatik Allgemein Soziale und ethische Aspekte der EDV
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikation & Medien in der Politik
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Kommunikation und Partizipation
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Propaganda & Kampagnen, Politik & Medien
Weitere Infos & Material
Preface.-
Acknowledgments.- Introduction.- Internet Voting in a Local Election in
Canada.- Indirect
Campaigning: Past, Present and Future of Voting Advice Applications.- Digital Media and the 2010 National Elections
in Brazil.- Online Campaign Communications
(Facebook, Twitter, and Websites) in the 2010 UK Elections.- Virtual Power Plays: Social Movements,
Internet Communication Technology, and Political Parties.- On the Role of Texts, Tweets, and Status Updates in
Nonviolent Revolutions.- Bibliography.-
Index.