Buch, Englisch, 182 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 237 g
The nature and extent of consumer advertising in the Soviet Union, Poland: The nature and extent of consumer advertising in the Soviet Union, Poland
Buch, Englisch, 182 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 237 g
ISBN: 978-1-138-04553-8
Verlag: Routledge
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Mentalitäts- und Sozialgeschichte
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Wirtschaftsgeschichte
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Werbung
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Werbung & Gesellschaft
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftsgeschichte
Weitere Infos & Material
1 Introduction: advertising, Soviet-type economies and economic systems Part I The Soviet Union 2 The Soviet economy and the organisation of Soviet Advertising 4 The nature and functions of Soviet advertising Part II Eastern Europe 5 Relative income levels and differences in economic systems in Eastern Europe 6 The marketing environment 7 The organisation and functions of advertising 8 Advertising expenditure data Part III Conclusions 9 Conclusions