E-Book, Englisch
Landa / Braun Shareworthy
1. Auflage 2024
ISBN: 978-0-231-55734-4
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Advertising That Creates Powerful Connections Through Storytelling
E-Book, Englisch
ISBN: 978-0-231-55734-4
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Werbung
- Geisteswissenschaften Design Typographie, Illustrationskunst, Werbegraphik
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Verhaltensökonomik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
Weitere Infos & Material
Foreword, by David Lubars, chairman and chief creative officer, BBDO
Acknowledgments
Introduction
1. Why Should a Brand Tell a Story?
2. It’s Not About the Brand—It’s About the Audience
3. Well, It Is About the Brand, Too
4. Can You Feel It? Brand Affinity
5. Beginning, Middle, and End (Or Not)
6. The North Star
7. Brand as Activist: Diversity, Equity, and Inclusion
8. What’s the Next Story? How to Tell a Story Without a Playbook
Notes
Index