Nava / Blake / MacRury | Buy This Book | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 368 Seiten

Nava / Blake / MacRury Buy This Book

Studies in Advertising and Consumption
Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-136-18172-6
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Studies in Advertising and Consumption

E-Book, Englisch, 368 Seiten

ISBN: 978-1-136-18172-6
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Buy This Book is an important contribution to the history and understanding of consumption and advertising. This book brings together an outstanding collection of writing on the study of advertising, consumer practices and the future directions of research.

Advertising and Consumption constitutes an invaluable resource for researchers, teachers and students. The essays are based on new textual and ethnographic research and engage with existing theoretical and historical work to form a volume which is a challenging companion to studies in this field.

Nava / Blake / MacRury Buy This Book jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Roberta Astroff, Colin Campbell, Monica Bernold, Andrea Ellmeier, Joanne Entwistle, Pasi Falk, Steven Kline, Reina Lewis, Celia Lury, Frank Mort, Sean Nixon, Stephanie O'Donohoe, Katrina Rolley, Don Slater, Kim Christian Schroder, Mike Smee, Barbara Usherwood, Alan Warde, Andrew Wernick



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.