Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 582 g
How to Identify, Map and Develop Key Relationships to Win More Business
Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 582 g
ISBN: 978-1-3986-1541-0
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Chapter - 00: IntroductionChapter - 01: Why do relationships matter?Chapter - 02: What are trusted business relationships and the key steps to build themChapter - 03: Introducing relationship mapping: what it is, its origins and why it's importantChapter - 04: How to build and execute a relationship map: step 1, initial mapping of relationshipsChapter - 05: How to build and execute a relationship map: step 2, desktop research and intelligence gatheringChapter - 06: How to build and execute a relationship map: step 3, relationship engagement strategyChapter - 07: Relationship maps applied to key dealsChapter - 08: Relationship maps applied to key projects