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Holloman Transactional to Transformational
How Banks Innovate1. Auflage 2021Verlag: WileyISBN: 978-1-119-79128-7Medium: Buch28,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Holloman The Social Media MBA
Your Competitive Edge in Social Media Strategy Development & Delivery2. Auflage 2012Verlag: WileyISBN: 978-1-119-96323-3Medium: Buch21,90 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Holloman The Social Media MBA Guide to ROI
How to Measure and Improve Your Return on Investment1. Auflage 2014Verlag: John Wiley & SonsISBN: 978-1-118-89829-1Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)16,99 € (inkl. MwSt.)
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Holloman How to Sell Online
The Experts' Guide To Making Your Business More Successful And Profitable Online1. Auflage 2016Verlag: Pearson HigherEducationISBN: 978-1-292-14842-7Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: 6 - ePub Watermark18,99 € (inkl. MwSt.)
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Holloman The Social Media MBA in Practice
An Essential Collection of Inspirational Case Studies to Influence your Social Media Strategy1. Auflage 2013Verlag: John Wiley & SonsISBN: 978-1-118-52452-7Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)14,99 € (inkl. MwSt.)
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Holloman The Social Media MBA
Your Competitive Edge in Social Media Strategy Development and Delivery2. Auflage 2012Verlag: John Wiley & SonsISBN: 978-1-119-96722-4Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)14,99 € (inkl. MwSt.)
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Holloman The Social Media MBA in Practice
An Essential Collection of Inspirational Case Studies to Influence your Social Media Strategy1. Auflage 2013Verlag: John Wiley & SonsISBN: 978-1-118-52451-0Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)14,99 € (inkl. MwSt.)
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Holloman The Social Media MBA Guide to ROI
How to Measure and Improve Your Return on Investment1. Auflage 2014Verlag: John Wiley & SonsISBN: 978-1-118-84441-0Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)16,99 € (inkl. MwSt.)
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Holloman MBA en social media : desarrollo y aplicación de estrategias para utilizar los medios sociales con ventaja
Erscheinungsjahr 2012Verlag: Profit EditorialISBN: 978-84-15505-15-0Medium: Buch26,26 € (inkl. MwSt.)
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Holloman Transactional to Transformational
How Banks Innovate1. Auflage 2021Verlag: John Wiley & SonsISBN: 978-1-119-79129-4Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)20,99 € (inkl. MwSt.)
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Holloman The Social Media MBA Guide to Roi
How to Measure and Improve Your Return on Investment1. Auflage 2014Verlag: WileyISBN: 978-1-118-84439-7Medium: Buch33,50 € (inkl. MwSt.)
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Holloman How to Sell Online
The Experts' Guide To Making Your Business More Successful And Profitable Online1. Auflage 2016Verlag: Pearson HigherEducationISBN: 978-1-292-14841-0Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark18,49 € (inkl. MwSt.)
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Holloman The Social Media MBA
Your Competitive Edge in Social Media Strategy Development and Delivery2. Auflage 2011Verlag: John Wiley & SonsISBN: 978-1-119-96723-1Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)14,99 € (inkl. MwSt.)
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Holloman Transactional to Transformational
How Banks Innovate1. Auflage 2021Verlag: John Wiley & SonsISBN: 978-1-119-79132-4Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)20,99 € (inkl. MwSt.)
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